Зібрано голосів

Назва проекту

Облаштування приміщення для сенсорної кімнати в Борівському дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) №3 «Золота рибка» Борівської селищної ради Борівського району Харківської області

ПІБ Ініціатора: Придатько Ніна Григорівна
Пошта: pridatkong@ukr.net
Телефон: 0956048934
Статус: Підтверджено
Проект №8
Дата початку збору голосів: 31.05.2018 21:00

Тип проекту

Малий

Категорія проекту

Освіта

Адреса місця реалізації проекту

63801 Харківська область, смт Борова, 14 квартал, буд. 12а

Назва установи / закладу

Борівський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №3 «Золота рибка» Борівської селищної ради Борівського району Харківської області

Короткий опис проекту

Сучасна сенсорна кімната у закладі дошкільної освіти – це вагомий внесок у майбутнє місцевої громади щодо формування здорової особистості дитини. Протягом усього навчального року в роботу педагога-психолога і вихователів необхідно включати технології, що сприяють психологічному розвантаженню, інтегрованому впливу, а також досягнення стійкого, стабільного результату в більш короткі терміни. Повний опис проекту Число новонароджених дітей із різними вадами неухильно зростає. Все частіше спостерігаються порушення психічного здоров'я, нервово-психічні розлади у дітей. Серед причин цього: - низький рівень психологічної грамотності; батьки нерідко не вміють вести себе гнучко, ситуативно і доброзичливо, від яких діти «заражаються» тривогою і напругою; - кризовий, перехідний стан нашого суспільства, відчуття невизначеності і занепокоєння у значної частини населення, велика кількість стресів і накопичення емоційного навантаження; - ранній початок навчання, ускладнення навчальних вимог, особливості міжособистісної комунікації в дитячому колективі.

Проблема

За останні роки збільшилась кількість гіперактивних дітей, почастішали випадки аутизму, підвищеної тривожності у дітей дошкільного віку. В такій ситуації особливо важлива вчасна психолого-педагогічна допомога як дітям, так і їхніх батькам. Міні-проект включає облаштування приміщення для сенсорної кімнати відповідно до сучасних естетичних вимог, ергономіки та з використанням безпечних матеріалів.

Мета проекту

Метою даного проекту є надання психологічної підтримки та професійної допомоги психолога дітям дошкільного віку, їхнім батькам та педагогам. Формування особистості дитини відповідно до її задатків, нахилів і здібностей, індивідуальних та психічних особливостей. Завдання проекту: Облаштування приміщення сенсорної кімнати в Борівському ДНЗ №3 «Золота рибка» відповідно до сучасних вимог естетики та безпеки.

Пропоноване рішення вирішення проблеми і його обґрунтування

В результаті реалізації міні-проекту на базі Борівського ДНЗ (ясла-садок) №3 «Золота рибка» буде облаштована єдина у районі оснащена відповідно до сучасних вимог сенсорна кімната для дітей дошкільного віку, їхніх батьків та педагогів, де вони зможуть отримати професійну допомогу психолога у вигляді консультацій, глибше пізнати себе (своїх дітей, вихованців) під час практичних занять, пройти психологічне розвантаження.

Для кого цей проект (основні групи мешканців, які зможуть користуватись результатами реалізації завдання)

Діти віком від 2 до 6(7) років, які відвідують заклад (вихованці), відповідно до території обслуговування закладу – 140 вихованців (у т.ч. діти-переселенці); вихованці інших закладів дошкільної освіти району та діти дошкільного віку, які не відвідують ДНЗ; педагоги закладів дошкільної освіти району; батьки дітей дошкільного віку. 72 % від загальної кількості дитячого населення мікрорайону. Батьки вихованців, працівники закладу (42 особи)

План заходів з реалізації проекту

а. Придбання необхідних матеріалів. б. Проведення ремонтних робіт.

Ключові показники оцінки результату проекту: економічні (наприклад, збільшення надходжень до бюджету, економія ресурсів, тощо), соціальні (наприклад, рівень охоплення дітей фізкультурою та спортом, тощо), екологічні (наприклад, зменшення забруднення навколишнього середовища, тощо), інші показники, які можна використати для оцінки досягнення результатів практичної реалізації проекту.

Подальший розвиток (сталість) та креативність проекту: а) розвитковість: результати проекту створять нові можливості для розвитку психологічної просвіти громади з питань вікових, психофізіологічних особливостей дітей, профілактики відхилень у психічному і соціальному розвитку дошкільнят, соціалізації дітей дошкільного віку; покращаться умови перебування дітей у закладі дошкільної освіти та умови психологічної і соціальної підтримки педагогів і батьків; б) креативність: реалізація проекту надасть можливість застосовувати інноваційні підходи (арт-методи) в діагностичній роботі практичного психолога, дасть змогу ілюструвати й урізноманітнювати будь-який матеріал науково-дослідницької та психопросвітницької роботи. в) сталість: діяльність психологічного кабінету розрахована на довготривалий період: буде забезпечено проведення просвітницьких заходів для педагогів і батьків, корекційної роботи з дітьми, надання консультативної допомоги мешканцям громади. Очікувані кількісні та якісні результати від реалізації проекту: Кількісні результати: - до 150 дітей дошкільного віку зможуть отримувати психологічний супровід в умовах закладу дошкільної освіти; - 18 педагогічних працівників закладу та 30 педагогічних працівників району матимуть змогу отримувати практичну допомогу психолога (консультації, тренінги та ін.) з питань психології дошкільника; - більше 300 батьків, діти яких виховуються у закладах дошкільної освіти району, також матимуть можливість консультування психолога. Якісні результати: - з'явиться сучасне інноваційне предметно - розвиваюче середовище, яке сприятиме появі у дітей позитивних поведінкових реакцій і переживань, формування самооцінки, розвитку пізнавальної, емоційної і комунікативної сфери; - у ході реалізації проекту у вихованців підвищаться стартові можливості розвитку їх здібностей на ступені шкільного навчання; - педагоги підвищать свій професійний рівень, що допоможе попередити і скорегувати небажані особистісні особливості вихованців. - підвищиться конкурентноспроможність закладу.

Орієнтовна загальна вартість проекту

Вартість проекту становить 20 тисяч грн.

Очікуваний термін реалізації проекту

Тривалість проекту становитиме 2 тижні: Тиждень І Придбання необхідних матеріалів. Тиждень І-ІІ Проведення ремонтних робіт.

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту

Можливе коливання цін на будматеріали та вартість робіт В результаті ігнорування проблеми можливо очікувати ускладнення психологічного клімату в колективі, погіршення психологічного стану дітей з особливими освітніми потребами, ускладнення адаптації дітей до умов закладу

Приклади схожих рішень

Заклад бере участь у проекті міжнародної технічної допомоги GIZ та є переможцем минулорічного обласного конкурсу міні-проектів розвитку територіальних громад «РАЗОМ В МАЙБУТНЄ» Харківської обласної ради з модернізації харчоблоку. В рамках міжнародної технічної допомоги GIZ здійснено придбання меблів для вікових груп, заміну вікон та буде здійснено капітальний ремонт даху споруди. Заклад є цьогорічним переможцем обласного конкурсу міні-проектів "Разом в майбутнє" з обладнання для сенсорної кімнати

*Бюджет проекту:

Найменування товарів (робіт, послуг) Ціна за одиницю, грн. Оріентована вартість
Оплата праці 10000 10000
Будівельні матеріали 10000 10000

Галерея зображень

  • Thumb 21086964b38e9f40b5dfb6fa43c012b2